Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti
Dodávateľ: „Predávajúci“ je obchodná
spoločnosť STJ s.r.o., so sídlom Levočská 125, 080 01 , IČO:
51 931 141 , zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Prešov,
vložka číslo: 36944/P. Objednávateľ:
Akákoľvek fyzická, alebo právnická osoba spôsobilá na právne
úkony Objednávateľ objednáva u dodávateľa tovar, službu
podľa jeho želania prostredníctvom zmluvy na diaľku a vyslovene súhlasí
s týmito obchodnými podmienkami.
I. Objednávanie tovaru a dodanie tovaru
1) Tovar je možné vyberať prehliadaním katalógu na tejto našej webovej
stránke.
2) Pri objednávaní cez internet prosím uveďte nasledujúce údaje
a) Ak nakupujete ako súkromná osoba, uveďte meno a priezvisko,
adresu. Súčasne uveďte Vaše telefónne číslo a e-mailovú adresu.
b) Ak nakupujete v súvislosti s Vašou podnikateľskou činnosťou,
uveďte názov podnikateľa, sídlo (miesto podnikania), IČO a DIČ.
3) Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš
e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Detaily
objednávky a predpokladaný termín dodania tovaru až ku kupujúcemu s Vami
dohodneme e-mailom. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade
potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu predpokladaného termínu dodania
tovaru.
4) Dodanie tovaru sa uskutočňuje počas pracovných dní v čase od 09:00
hod. do 18.00 hod, o presnom dni expedície Vás budeme informovať
e-mailom.
5) Pri tovare, ktorý nie je skladom Vás vopred informujeme e-mailom alebo
telefonicky na zmenu dodacej lehoty.
6) V prípade nedodania tovaru z dôvodu vyššej moci alebo z dôvodu
ukončenia jeho výroby predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho
o dôvode nedodania. Predávajúci je povinný v takomto prípade poskytnúť
možnosť dodania náhradného tovaru. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť
dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru.
V prípade úhrady kúpnej ceny vopred alebo jej časti budú pri zrušení
objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v lehote
15 kalendárnych dní na uvedený bankový účet.
7) Objednaný tovar doručujeme prostredníctvom zmluvného prepravcu.
V prípade, že tovar doručuje zmluvný prepravca, dáva kupujúci
predávajúcemu súhlasu právo predať zmluvnému prepravcovi nutné minimum
osobných údajov pre bezproblémové doručenie tovaru (meno, adresa, telefón
(mobilné číslo).
II. Stornovanie objednávky a odstúpenie od zmluvy
** /Formulár na odstúpenie od zmluvy: stiahni TU
! /**
1) Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred
expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo
telefonicky.
2) Objednávateľ, ako súkromná osoba (nepodnikateľ) má v súlade so
zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji
a zásielkovom predaji v platnom znení možnosť odstúpiť od zmluvy
do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Ak sa takto
rozhodnete, prosím zašlite nám spolu s tovarom písomné prehlásenie
o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu
a čísla účtu pre finančné vysporiadanie.
3) Zakúpený tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe späť poštou na adresu
našej spoločnosti.
4) Pri vrátení zasielajte (odovzdajte) prosím tovar nepoškodený,
nespotrebovaný (čiastočne), vrátane dokumentácie, príslušenstva
a pod.
5) Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom
poskytnuté plnenia. V prípade, že kupujúci vráti objednaný tovar
z dôvodu odstúpenia od zmluvy poškodený, čiastočne spotrebovaný, resp.
v stave, ktorý nezodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcemu odoslaný, je
odstúpenie od zmluvy neplatné.
6) Predávajúci sa zaväzuje v prípade platného odstúpenia od zmluvy
vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote
15 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru na uvedený bankový
účet.
7) Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledujúcich prípadoch:
a) Tovar je mechanický poškodený
b) Tovar nie je v pôvodnom, originálnom, neporušenom stave
c) Tovar nie je kompletný (v rátane príslušenstva, ak bol k nemu
dodaný)
8) V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený
zákazníkovi na jeho náklady.
9) Tovar nám prosím, neposielajte dobierkou. Tovar zaslaný
na dobierku predávajúci nepreberá; odporúčame tovar poslať doporučenou
zásielkou a poistiť.
III. Cena
1) Cena je vždy potvrdená v spresnení objednávky e-mailom.
2) Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode
sú uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ
pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.
3) Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu kúpnej ceny v prípade zmeny
právnych predpisov, zmene menových kurzov, pri výraznom náraste inflácie
a zmene cien od výrobcov a dodávateľov tovaru. Kupujúci má v takomto
prípade právo od zmluvy odstúpiť.
IV. Platobné podmienky
1) Dobierka – kúpnu cenu zaplatíte až pri prevzatí tovaru od
zmluvného prepravcu.
2) Platba vopred / prevod na účet – podmienkou expedície objednaného
tovaru je poukázanie kúpnej ceny na účet predávajúceho.
3) Dokladom o predaji je faktúra. Faktúra môže byť pripojená ku každej
zásielke, môže byť zaslaná na e-mail kupujúceho v elektronickej podobe,
alebo je odoslaná na miesto doručenia zásielky dodatočne, a to do
7 kalendárnych dní od dňa odoslania tovaru kupujúcemu.
V. Záručné podmienky sú upravené reklamačným poriadkom. Bližšie informácie a presné podmienky nájdete v časti Reklamačný poriadok.
VI. Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana je upravená v časti Ochrana súkromia a osobných údajov.
VII. Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku
tovaru zavinenú zmluvným dopravcom (kuriérom), prípadne udaním nesprávnej
adresy kupujúceho. Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho
prevzatí od zmluvného dopravcu (kuriéra) a potvrdiť svojim podpisom
prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru.
1) Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím tovaru od zmluvného dopravcu
(kuriéra) a jej zaplatení na mieste skontrolovať, či zásielka nie je
poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie
a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku nepreberať a poškodenie
tovaru zaznamenať do dokladu o prevzatí tovaru.
2) Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru alebo poškodenie tovaru zavinené
zmluvným dopravcom (kuriérom) je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať
priamo u pracovníka zmluvného prepravcu (kuriéra).
3) Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou,
prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi zmluvného dopravcu
(kuriéra), nebudú predávajúcemu uznané ako oprávnené a plnenie
z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.
VIII. Objednávateľ po odoslaní objednávky môže obdŕžať správy o ponukách tovarov, akciách a službách predávajúceho. Objednávateľ môže zasielanie kedykoľvek odvolať písomne, mailom alebo telefonicky u predávajúceho.
IX. Objednávateľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si
tieto všeobecné nákupné podmienky riadne prečítal a v celom rozsahu
s nimi súhlasí.
X. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto
všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny
všeobecných obchodných podmienok je splnená umiestnením na internetovej
stránke www.stj.sk
XI. Alternatívne riešenie sporov
1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na
predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom obchod@stj.sk ak nie je
spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak
sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak
predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do
30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov
(ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány
a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam
subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať
spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy
alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/…in/index.cfm?…
3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ –
fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy
nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo
povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi
spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy
alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov
sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa
netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže
od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho
riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Tieto obchodné podmienky sú platné od 01.01.2019. Vyhradzujeme si právo
zmeniť nákupné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
VŠETKO O NÁKUPE > Obchodné podmienky a reklamácie
>Reklamačné podmienky